سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنرهای رزمی
ایمان برهنه است و جامه آن تقوا و زیورش حیا و دارایی اش فقه و میوه اشدانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

 

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

پنج شنبه 84 خرداد 5  10:42 عصر

دیر وقت بود که به خانه آمدم آنقدر خسته بودم که نمی توانستم چشمهایم را باز نگه دارم . از روی عادت تلوزیون را روشن کردم و دیدم که محمد رضا آقاسی به رحمت خدا رفته است .

خیلی ناراحت شدم ... او را دوست داشتم چون عاشق بود و ...

برای همین خیلی حالم گرفته به یاد گذشته و دوستانی افتادم که از دنیا رفتند.


 

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

جمعه 84 اردیبهشت 9  4:57 عصر

یکی از مهمترین دلایلی که انسان را در ادامه زندگی و کسب موفقیت ناامید نموده و در یک کلمه خود را شکست خورده می بیند مقایسه خود با افراد موفق اطراف خودش میباشد.

او خودش را با تمام برتری ها ، شکست خورده و ناکام در  مییابد چون دوست و یا همکارش در ظاهر شاد ، موفق و دارای روحیه ای بالاست. البته احساس مقایسه در خانمها بیشتر دیده می شود و متاسفانه افرادی که این حس را دارند درصدشان در جامعه کم نیست . آنها احساس نارضایتی و بد بینی داشته و برای همین هیچ تلاشی در جهت گام به سوی جلو و جبران گذشته نخواهند داشت .

 بایدگفت که اکثر این افراد ، مطمئنا دارای هوش فوق العاده و احساس قوی تری نسبت به دیگران هستند و حس کنجکاوی ، تخیل و ریسک کردن در آنها نسبت به افراد عادی بیشتر است و به همین علت هم شاید درابتدا شکستهایی هم متحمل شوند که در صورت پشتکار و تغییر شرایط ، صددرصد آینده ی درخشانی خواهند داشت . آینده ای که در صورت غرور دوباره به شکست منتهی خواهد شد.

پس سعی کنید در بهترین شرایط هم پشتکار و استفاده از تجربیات دیگران را فراموش نکنید ودر کارهایتان مشورت نمائید.

تلاش کنید حس مقایسه ، ناامیدی ، نارضایتی و غرور را از خودتان دور کنید و با پشتکار ، مشورت و استفاده از تجربیات گذشته و دیگران به جلو گام بردارید.

موفق باشید.


 

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

پنج شنبه 84 اردیبهشت 1  3:35 صبح

·         همایش ورزشهای همگانی بانوان در پارک لاله

هیات ورزشهای همگانی استان تهران، نخستین همایش ویژه بانوان در ‪۱۲‬ رشته ورزشی تحت پوشش این هیات را روز چهارشنبه در محل پارک لاله برگزار کرد.

دراین همایش بیش از ‪ ۵۰۰‬نفر از دختران خردسال و بانوان ورزشکار تهران به صورت نمایشی در رشته‌های کام کاندلین (رزمی)، هفت سنگ، اسکیت، بومی و محلی، سپک تاکرا، طناب زنی، طناب کشی، دفاع شخصی، آلیش، کبدی، صبحگاهی و یوگا به فعالیت پرداختند.

·        عزل دبیر فدراسیون ووشو

" صمد ولیزاده " سرپرست فدراسیون ووشو روز سه‌شنبه از عزل " عباسعلی اکبری " دبیر این فدراسیون خبر داد.

·         تیم ملی تکواندو ایران از اسپانیا به تهران بازگشت

·         تکواندوی جهانی اسپانیا- مربی انگلیسی: ایران تیم آماده‌ای داشت

·         تکواندوی جهانی اسپانیا - بازتاب اقدام مهدیزاده

·         مربی زنان ایران: برای ما سرمایه‌گذاری نشده‌است

"پروانه تهرانی" مربی تیم تکواندوی بانوان ایران اظهار داشت: در کشور ما تاکنون برای زنان در این رشته ورزشی رزمی ، سرمایه‌گذاری لازم صورت نگرفته است.

وی روز دوشنبه در پایان مسابقات جهانی تکواندو در اسپانیا که با عدم کامیابی تیم بانوان ایران همراه بود، به خبرنگار ایرنا در مادرید گفت:

متاسفانه ما مانند آقایان در کشور لیگ نداریم و به محض آنکه یک مسابقه می‌دهیم، اردو تعطیل شده و تا پنج ، شش ماه هیچ کار تمرینی مهمی صورت نمی‌گیرد.

·        کاراته ایران در بازی‌های اسلامی 

·          سلامت جامعه در گرو نشاط و سلامت زنان

·         ملی‌پوشان کاراته به اردو می‌روند

·         نتایج کسب شده توسط تیم تکواندو مردان ایران در بازیهای جهانی

·         تکواندوکاران زن ایران انتظارات را برآورده نکردند

·        عملکرد تکواندوکاران زن ایران در مادرید

رییس مرکز توسعه ورزش زنان، عملکرد تکواندوکاران زن ایران را در دهمین دوره مسابقه‌های تکواندوی قهرمانی زنان جهان در مادرید ضعیف خواند و گفت: عللی که برای کسب این نتایج مطرح می‌شود، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

"زهرا احمدی‌پور" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تکواندوکاران زن کشورمان مشکلی از لحاظ مالی ، اعزام و مربی نداشتند و من انتظار چنین نتایج ضعیفی از آنان نداشتم.

·         رقابت‌های تکواندوی جهانی اسپانیا از نگاه "بهزاد خداداد"

·         ایران نایب قهرمان تکواندوی مردان جهان

·          نبود سالن اختصاصی، مشکل بانوان تکواندوکار زنجان

·          کسب ۴۸۲مدال توسط ورزشکاران زن ایرانی 

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: ‪ ۴۸۲‬مدال پارسال توسط ورزشکاران زن ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی کسب شد.

·         پوتین سالروز تولد تنیسور زن مشهور روس را به وی تبریک گفت

·         هیات ورزشی ووشو بانوان استان یزد راه‌اندازی شد


 

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

جمعه 84 فروردین 26  10:56 عصر

از بودا پرسیدند: جهان ساخته کیست ؟ بودا پاسخ داد: به نظر من جهان ابدى است و آغاز و انجامى ندارد. دو چیز است که بایستى از آن پرهیز کرد: یکى زندگانى پر از لذت که زاییده خودخواهى و فرومایگى است و دیگر زندگى پر از رنج و خود آزارى که آن نیز سودى ندارد و هیچ یک از این دو به نیکبختى منجر نمى شود.

سرانجام راهبان از بودا پرسیدند: راه درست کدام است ؟ پاسخ داد: راه میانه ، میان لذت و رنج است که از راه هشتگانه به دست مى آید.

راه هشتگانه هشت قانون بزرگ زندگى را مى آموزد:

1. پرهیز از آزار جانداران ؛
2. پرهیز از دزدى ؛
3. پرهیز از بى عفتى ؛
4. پرهیز از دروغ ؛
5. پرهیز از مستى ؛
6. پرهیز از بدگویى ؛
7. پرهیز از خودخواهى ؛
8. پرهیز از نادانى ؛
9. پرهیز از دشمنى .

همیشه از بچگی به بودا احترام قائل بودم و همینطور آدمهایی که به اصول انسانی ارزش قائلند. برای همین دلم نیومد این مطلب رو ننویسم .


 

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

دوشنبه 84 فروردین 8  1:42 صبح

مهم ترین عواملی که میزان پشتکار انسان را تحت تاثیر قرار می دهند انگیزه ی او در رسیدن به هدفش و نتایج اولیه ای هستند که کسب می کند. این نتایج ممکن است شکستها یا پیروزیهایی باشند که هر کدام به نحوی بر پشتکار شخص در رسیدن به موفقیت اثر می گذارد. در مرحله ی قبل گفتیم بهای رسیدن به موفقیت دو چیز است :

1- تلاش بی وفقه

2- تحمل بارها شکست

رسیدن به موفقیت بدون تحمل هیچ شکستی تقریبا غیر ممکن است . بنابراین شما باید خود را برای اینگونه شکستها آماده کنید، در حقیقت شکست برای یک ورزشکار واژه ی نامفهومی است .

انسانهای موفق هم ، انسانهایی هستند که این حوادث را به عنوان شکست تلقی نمی کنند، بلکه به آنها به چشم نتایجی نگاه می کنند که باید تصحیح شوند و از آنها کسب تجربه کنند.

معروف است که پس از اینکه ادیسون 9999 بار در اختراع لامپ شکست خورد و موفق نشد باز هم سعی و تلاش خود را ادامه داد و ناامید نشد ،دراین هنگام شخصی از او پرسید آیا قصد داری برای ده هزارمین بار هم شکست بخوری ؟ و آن وقت ادیسون پاسخ داد : من شکست نخورده ام بلکه 9999 راه دیگر کشف کرده ام که به اختراع لامپ برق منتهی  نمی شود.

خوب حالا اگر شما هم به شکست هایی که در راه رسیدن به موفقیت متحمل می شوید اینگونه نگاه کنید ، قطعا به هدف مطلوب خود دست خواهید یافت .

راستی فکر می کنید بزرگترین شکستی  که تا حالا خوردید چی بود؟

ادامه دارد.


 

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

یکشنبه 84 فروردین 7  4:21 صبح

سلام دوستان ، سال نو مبارک. برای همه ی شما ، سالی سرشار از شادی و خوبی آرزومندم . امیدوارم که بتوانم دوست و همنشین خوبی برای شما عزیزان باشم . عزیزانی که همیشه به من لطف داشتید .


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
سه شنبه 103 فروردین 28
امروز:   1 بازدید
دیروز:   1  بازدید
فهرست
آشنایی با من
هنرهای رزمی
RezaTiger
بامرام و بامعرفت ، شوخ طبع و بامزه، اهل کار و ورزش، دوستدار آدم بی شیله پیله،یه کلام ختم کلام رفیق نایاب
لوگوی خودم
هنرهای رزمی
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com