سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنرهای رزمی
طمع کشاننده به هلاکت است و نارهاننده ، و ضامنى است حق ضمانت نگزارنده ، و بسا نوشنده که گلویش بگیرد و پیش از سیراب شدن بمیرد ، و ارزش چیزى که بر سر آن همچشمى کنند هر چند بیشتر بود مصیبت از دست دادنش بزرگتر بود ، و آرزوها دیده بصیرت را کور سازد و بخت سوى آن کس که در پى آن نبود تازد . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

دوشنبه 83 بهمن 26  1:9 صبح

انسانهای زیادی وجود دارند که راه رسیدن به موفقیت رو میدونند و از همه  تواناییها وامکاناتشان برای رسیدن به آن بهره می گیرند. اما پس از اینکه مدتی گذشت وبه نتیجه مطلوب نرسیدند ناامید شده و راهی را که آغاز کرده بودند را رها می کنند.

این مسئله باعث شده تا خانمها در خیلی از عرصه ها، مخصوصا هنرهای رزمی کمتر موفق باشند درحالی که واقعا اگر خانمها کمی پشتکار داشته باشند درهمه کارها موفق تر از مردها ظاهر می شوند .

پس به خودتون بیشتر اعتماد داشته باشید و برای رسیدن به هدفی که دارید تلاش کنید(1) ، ناامید نباشید و در برابر سختیها مقاومت نمایید .البته در این مورد حرفهای زیادی برای گفتن هست که امیدوارم هیچ وقت دوستان خوبم را ناامید و شکست خورده  نبینم .

ادامه دارد.

پاورقی:

1) استادان هنرهای رزمی  متوجه شده اند  که  آقایون هم یکی ازمهمترین پارامترهای موفقیت خانمها هستند که  اونا هم متاسفانه قابل نمی دونند .


 

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

چهارشنبه 83 بهمن 21  1:43 صبح

 3) رشدکم نیرو و حرکات انفجاری:

 خانمها باید بیشتر  روی تکنیکهایی تکیه کنند که بتوانند نیروی بدن خود را با حرکت به دستها منتقل کنند. درکنار آن باید عضلاتی که در اطراف مفاصل هستند را تقویت نمایند و در هنگام تمرین از انگشتان ، مچها ، آرنجها ، زانوها و لگن خاصره بیشتر مراقبت کنند.

 درضمن باید روی عضلات اندام تحتانی دقت بیشتری داشته باشند و بدونند که یک خانم ورزیده به مراتب قوی تر از یک مرد عادیست بدون اینکه ترکیب بدنی و عضلانی او گویای این مطلب باشد.

 یکی از بهترین راههای تقویت عضلات یک هنرمند رزمی ضربه به کیسه بوکس و تمرین با حریف می باشد، این تمرینات قدرت آورند و باعث تناسب اندام هم می شوند.


 

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

یکشنبه 83 بهمن 11  11:3 عصر

2) تکنیکهای نمایشی :

بانوان باید خودشان را به تکنیکهای موثر مسلح نمایند نه اینکه تنها یه مشت و لگد اکتفا کنند.(1) آنها باید نقاط ضعف حریف را در نظر بگیرند و باید در مقابل مردها از تکنیکهایی که آنها را از خط حمله ی حریف خارج می کند سود ببرند نه اینکه با آن  مقابله کنند.(2)

دیگر اینکه بایدحالتهایی را انتخاب کنند که از آن حالتها بدون داشتن نیروی زیاد ضربه ی موثر بزنند و در آخر باید بیاموزند که چگونه نیروی حریف را بر علیه او و به نفع خود استفاده نمایند.

پاورقی:

1) استادان هنرهای رزمی  متوجه شده اند یکی از تکنیکهای موثری که اکثر خانمها بر علیه مردان استفاده می کنند و همیشه در آدم کردن مردها عالی بوده پرتاب لنگه کفش هستش که می تونید از الان امتحان کنید.

2) فرض کنید که شما پشت در ایستادید و نمی خواهید در باز بشه تا برادرتون وارد اتاق بشه و بقیه ماجرا ، خوب مطمئن باشید که نمی تونید دوام بیارید چون قدرت شما برای نگه داشتن در کافی نیست و صد درصد شکست می خورید . پس به نظر شما چکار باید کرد ؟

                                                                                                                       ادامه دارد.


 

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

شنبه 83 بهمن 3  10:58 عصر

درحالیکه بانوان در طول تاریخ بیشتر از آقایان مورد حمله قرارگرفته اند هنر رزمی وینگ چون راه حل مناسبی برای مقابله با این موارد ارائه می نماید.

حال درجواب این سوال که چرا زنان معدودی موفق شدند به درجات بالای رزمی برسند و در جواب ندا خانم که گفتند موافق نیستند باید گفت : سه دلیل را میشه عنوان کرد که اگه حرف این برادر کوچیکشونو گوش کنن موفق میشن .

1) تمرینات ناکافی:

دیده شده که خانمها مدعی هستند با مدت زمان کمتری می توانندبه همان درجات رزمی آقایان دست پیدا نمایند، بعضی از خانمها فقط چند ساعت درهفته تمرین می نمایند درحالی که توقع دارند همان توانایی مردان را در دفاع از خود بدست آورند، به همین دلیل آنها موفق نمی شوند با آقایان برابری کنند .

بانوان باید به اندازه ی مردان ، شاید هم بیشتر تمرین کنند البته با همان کیفیتی که مردان تمرین میکنند. زیرا آنها باید با تکنیک برتر، نیروی کوچک خود را تقویت نمایند تا همپای مردان شوند ....

ادامه دارد. 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
پنج شنبه 103 اردیبهشت 6
امروز:   2 بازدید
دیروز:   7  بازدید
فهرست
آشنایی با من
هنرهای رزمی
RezaTiger
بامرام و بامعرفت ، شوخ طبع و بامزه، اهل کار و ورزش، دوستدار آدم بی شیله پیله،یه کلام ختم کلام رفیق نایاب
لوگوی خودم
هنرهای رزمی
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com