سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنرهای رزمی
دانش را بجویید هرچند در ژرفای دریا فرو روید و خونتان بریزد . [امام صادق علیه السلام]

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

دوشنبه 83 اسفند 17  9:28 عصر

اگر نگاهی گذرا به زندگی انسانهای مشهور بیندازیم ، متوجه خواهیم شد بسیاری از آنان ، از ابتدا تواناییها و قابلیتهای متفاوت با مردم عادی نداشتند، بلکه تنها تفاوت آنها این بوده که هدفشان را می شناختند و با تلاش فراوان و پشتکار باورنکردنی به سوی هدفشان گام برمی داشته اند .

انیشتن در دوران دبیرستان شاگرد ممتاز نبوده و حتی به زحمت توانست دردرس ریاضی نمره قبولی بگیرد ، اما بعدها نظریاتی ارائه کرد که دنیای علم را تحت تاثیر قرارداد.

آنتونی رابینز تا سن 22 سالگی در آپارتمانی محقر در محله ای فقیر نشین زندگی می کرد و نتوانسته بود برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شود ، ولی سه سال بعد در 25 سالگی و حتی بدون تحصیلات دانشگاهی ، یکی از صاحب نظران و متخصصان روانشناسی گردید. سمینارهای آموزشی او ، شلوغ ترین سمینارها و کتابهایش ، پرفروشترین کتابهای سال بودند . او قصری بزرگ در سواحل زیبای « سن دیه گو » خرید و با همسر و فرزندانش زندگی مرفه ای را آغاز نمود.

جیگوروکانو بنیانگذارجودو ، درجوانی دارای جثه ای ضعیف بود و اغلب مورد آزار و اذیت همکلاسی هایش قرار میگرفت. اما در نهایت سبکی را پایه گذاری کرد که سالهاست در شمار پرطرفدارترین سبک های رزمی قرار دارد .

ده ها و بلکه صدها سرگذشت مانند اینها می توان نقل کرد ولی افرادی که از آنها پند بگیرد اندک هستند ، دوستان اقدام به عمل ، مانند گذرگاهی است که با گذشتن از آن دیر یا زود به موفقیت خواهید رسید .

وقتی تصمیم به کاری گرفتید ، زمان رسیدن به هدفتان بستگی به میزان پشتکار و جدیت شما دارد . پشتکار یعنی تلاش بی وقفه ، یعنی شما باید به سختی تمرین کنید. هر روز بیشتر از روز قبل ، و این تمرین را تا زمان رسیدن به موفقیت ادامه دهید و هر گاه دراین راه به مانعی برخوردید با تمام قوا بکوشید و تا از آن نگذشته اید دست از تلاش برندارید .

ادامه دارد


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 9
امروز:   8 بازدید
دیروز:   5  بازدید
فهرست
آشنایی با من
هنرهای رزمی
RezaTiger
بامرام و بامعرفت ، شوخ طبع و بامزه، اهل کار و ورزش، دوستدار آدم بی شیله پیله،یه کلام ختم کلام رفیق نایاب
لوگوی خودم
هنرهای رزمی
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com