سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنرهای رزمی
برترین صدقه آن است که فرد مسلمان دانشی را فراگیرد، سپس آن را به برادر مسلمانش بیاموزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   RezaTiger  

دوشنبه 84 فروردین 8  1:42 صبح

مهم ترین عواملی که میزان پشتکار انسان را تحت تاثیر قرار می دهند انگیزه ی او در رسیدن به هدفش و نتایج اولیه ای هستند که کسب می کند. این نتایج ممکن است شکستها یا پیروزیهایی باشند که هر کدام به نحوی بر پشتکار شخص در رسیدن به موفقیت اثر می گذارد. در مرحله ی قبل گفتیم بهای رسیدن به موفقیت دو چیز است :

1- تلاش بی وفقه

2- تحمل بارها شکست

رسیدن به موفقیت بدون تحمل هیچ شکستی تقریبا غیر ممکن است . بنابراین شما باید خود را برای اینگونه شکستها آماده کنید، در حقیقت شکست برای یک ورزشکار واژه ی نامفهومی است .

انسانهای موفق هم ، انسانهایی هستند که این حوادث را به عنوان شکست تلقی نمی کنند، بلکه به آنها به چشم نتایجی نگاه می کنند که باید تصحیح شوند و از آنها کسب تجربه کنند.

معروف است که پس از اینکه ادیسون 9999 بار در اختراع لامپ شکست خورد و موفق نشد باز هم سعی و تلاش خود را ادامه داد و ناامید نشد ،دراین هنگام شخصی از او پرسید آیا قصد داری برای ده هزارمین بار هم شکست بخوری ؟ و آن وقت ادیسون پاسخ داد : من شکست نخورده ام بلکه 9999 راه دیگر کشف کرده ام که به اختراع لامپ برق منتهی  نمی شود.

خوب حالا اگر شما هم به شکست هایی که در راه رسیدن به موفقیت متحمل می شوید اینگونه نگاه کنید ، قطعا به هدف مطلوب خود دست خواهید یافت .

راستی فکر می کنید بزرگترین شکستی  که تا حالا خوردید چی بود؟

ادامه دارد.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
دوشنبه 103 اردیبهشت 10
امروز:   14 بازدید
دیروز:   11  بازدید
فهرست
آشنایی با من
هنرهای رزمی
RezaTiger
بامرام و بامعرفت ، شوخ طبع و بامزه، اهل کار و ورزش، دوستدار آدم بی شیله پیله،یه کلام ختم کلام رفیق نایاب
لوگوی خودم
هنرهای رزمی
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com